Despre viaţă

Un prieten se întreba „Ce este viața” și tot el își răspundea „Un vis frumos, dar prea scurt”.

Doar atât să fie viața? Pentru mine, nu este un vis, ci o realitate adeseori destul de neplăcută (acesta depinde în mare măsură de noi, de alegerile făcute în trecut, când ne-am construit gând cu gând prezentul). De ce să fie asemeni unui vis, ceea ce ar trebuie să ardă în noi ca o flacară?

Eu una nu pot trăi ziua visând frumos. Pot doar medita la frumusețe, iubire sau alte lucruri, ce îmi încântă inima și o fac să vibreze.

Viața poate fi și lungă, nu doar câteva secunde, cât se spune că durează visul. Ea are atâtea să ne reamintească, așa că nu are cum să fie scurtă. Pledez pentru longevitate, deoarece existența ei este inerentă. O  singură viaţă nu mi-ar ajunge să scriu despre ea, astfel că  cer multe vieți.

Vreau să mă satur de trăit bune și mai puțin bune. Vreau Viață! Voi ce ați vrea?

Lasă un răspuns

