Mulțumesc!

Mi-am dorit dintotdeauna un blog, pe care să îmi scriu gândurile și tot ceea ce mă impresionează. De curând, o prietenă mi-a vorbit despre cineva care „se pricepe să facă”, spune ea. Bun!

Este un om minunat, un „munte” de voință, optimism, credință, încredere în sine; un adevărat exemplu pentru mine. A lucrat puțin timp la blog și m-a învățat să îmi public articolele, încurajându-mă că în timp mă voi descurca singură să postez.

Are atât de multe pasiuni și îndeletniciri, încât mă complexează. Face origami 6 ore pe zi, dă consultații online pentru cei ce fac dializă, administrează un magazin online cu produse hanmade, create de el şi prietenii lui, cântă la chitară și multe alte activități. Pentru mine și prietena mea, contează mai puțin faptul că este nevăzător și face dializă de trei ori pe săptămână.

Mulțumiri și recunoștință pentru prietenia si răbdarea ta, Nicu.

2 gânduri despre &8222;Mulțumesc!&8221;

  1. Este notabil faptul ca ai scris despre cei care te-au ajutata.
    Prietenul tau , Nicu, trebuie sa fie o persoana deosebita.

    Bravo tie si amicilor tai!! Este un sentiment deosebit de bun sa stii ca ai prieteni pe care te poti baza….

    Apreciază

Lasă un răspuns

