Stări

Ieri, am trecut printr-o stare foarte proastă. Subit, din cauze necunoscute, mi-a crescut tensiunea arterială. A fost ca o aterizare la nemiloasa realitate. Personal, cred că nu am mâncat nimic nepotrivit. Am înțeles, totuși, că doar agenți patogeni au putut-o provoca. Nu mi-am pus nici o întrebare, să îmi răspund. Eram înghețată de frică, trebuie să recunosc fără orgoliu. Oferta medicală nu este prea bogată. Ar trebui un fel de resetare a întregului organism.

O schemă medicală, cred că o pot numi așa, este celebrul  EKG-ul. Ea arată, un potențial dezechilibru cardio-vascular. Mai văd, cum va fi azi.

Lasă un răspuns

