Pur si simplu eu

Trăiește fiecare clipă, ca și când ar fi ultima!

Scrisoarea unui suflet.

Dragi colegi de pe Terra,
Vă scriu de pe un laptop, cum i-ați spune voi. Nu sunt un scrib, ci un om din galaxia Căii Lactee. Am, asemeni unora dintre voi, o armură; ce mă apără de tot ce voi numiți Rău. Iubirea, Iertarea, Armonia, Lumina interioară, Pacea sunt ingredientele ce pot alcătui această armură sau platoșă. Variante de denumiri sunt multe, dar vă zic cu claritate că nu toate vă folosesc.
Trebuie să faceți o modificare, pentru a găsi resurse benefice în modul de gândire. Lăsați să treacă pe țeavă, doar ceea ce simțiți că vă face bine.
Am folosit acest cuvânt, „țeavă”, fiindcă acesta mi-a venit primul în minte. Nu știu dacă îl înțelegeți pe deplin. De exemplu, un Soare moderat vă întreține corpul sănătos și știți că „Mintea sănătoasă este în corpul sănătos.” Este frumos să aveți respect și considerație, atât pentru corp, cât și pentru minte.
Cu drag, cineva care vă iubește.
Un alt text inspirat de cuvintele propuse de Eddie.
2 gânduri despre “Scrisoarea unui suflet.

Lasă un răspuns

