Dialog cu Bogdan (3)

 -Sunt Sânzienele astăzi, știi Bogdan?, mă întreb rugându-mă prin cuvinte puține și neașteptând vreun răspuns.
-Sigur că știu, iubire!, aud parcă de peste ani trecuți
. -Iarăși ai apărut, fără să îmi spui!
-Da, din atemporal vin. Am pentru tine un mic dar, căci știu că este ziua ta. Uite, ți-am adus o peniță să scrii pe pagini din jurnal amintirile despre mine.
-Mulțumesc, înger luminos! Mereu te gândești la persoanele dragi?
-Sigur că mă gândesc la voi toți, ce ați rămas pe pământ! Am clipe când mă gândesc la fiecare om, ce își duce viața aici.
-Cum ai timp? Sunt atâția oameni aflați pe drum, între Cer și Pământ! Le aduci o picătură de frumos în suflet, cred. Generozitatea ta nu mă miră.
-Dar nu este vorba de generozitate, ci de misiunea mea de înger. Am multe să îți spun din lumea mea. Făcu câțiva pași împrejurul meu. -Tot drăguță ai rămas! Să știi că nu am fost supărat pe tine. Să nu te mai văd plângând. Nu există moarte, decât când uiți pe cineva! Acum plec, dar mai vin sigur!
Dispăru…..
2 gânduri despre &8222;Dialog cu Bogdan (3)&8221;

    • Este minunat să poți vorbi cu un înger, care pentru mine există. Toţi suntem îngeri, dar am uitat acest lucru și trebuie să ne reamintim! O zi frumoasă, îngerașilor!

      Apreciază

Lasă un răspuns

69

Cel mai bun mod de a face dragoste e sa faci sex!

Pur si simplu eu

Trăiește fiecare clipă, ca și când ar fi ultima!

rachelmankowitz

The Cricket Pages

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Efemeride

Pasiunea Misterelor

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

VERONICISME

De la Tuşa Vero cetire - traduceri, povestiri, elucubraţii, etc, şamd...

Black & White

VIAȚA ÎNTRE ZÂMBET ȘI LACRIMĂ

Barking Blog

Animals and Nature

Happy, happy... going, going

Jag hade en väldigt snygg figur, innan magen började satsa på en egen karriär.

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

In Jurul Kadiei

pas cu pas, prin viață

A Wolfdog Blog - Drogo, my friend

Acest blog latra pentru drepturile posesorilor de caini !

Snapshooter

"I would that my camera had the speed of your tongue..."

Giaskyler

Photography

Googsy Photography

My Favorite Clicks....

Montecristo

De toate pentru toti

