Recunoștinţă

Sunt recunoscătoare prietenilor mei, care mă ajută să pătrund tainele blogului (la început un adevărat infern).
Este nevoie de multă răbdare pentru voi, cei ce cunoașteți aceste taine, să dați atâtea camănunte unei atehnice.
Mărturisesc admirația mea pentru voi, răbdătorii mei prieteni. Nu știu cum aș fi reacționat, văzându-mă lăsată de izbeliște. Probabil, lăsam baltă blogul și îmi vedeam de ale mele.
De câte ori am vrut să renunț la scrisul articolelor? De prea multe ori în aproape trei luni de funcționare. Ba vorbeam cu Laura și îmi spunea că ar fi păcat să renunț la ce îmi place atât de mult să fac; ba Eddie intervenea răbdător, spunând că am potențial și să nu pierd aiurea timpul. Nicu, cel ce mi-a creat blogul, îmi zicea și el că am talent la scris. Suzana comentează mereu și Adi.
Am primit multe încurajări și de la Doina. Ce să mai scriu și cui să mai mulțumesc? Am rămas mută! Cuvintele murdăresc, adesea, un gest simbolic de recunoștință! Doamne, îți mulțumesc Ție, că am întâlnit o șansă: blogul!

6 gânduri despre “Recunoștinţă

  1. Stai linistita , noi te vom ajuta mai departe ! Imi face placere sa te indrum in tainele blogului chiar daca asta inseamna sa ii schimbb infatisarea de nenumarate ori 😛

    Tu sa fii sanatoasa si sa scrii!

    Pentru noi asta e cea mai mare rasplata 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. … Nu chiar mereu…:D
    Multumesc mult pentru gand, Diana!
    Blogul a devenit si pentru mine o viata cumva paralela, facandu-ma sa uit ce nu imi place in viata reala!
    Si e tare bine sa existe, macar asa, din cand in cand!
    Zile senine sa ai, iti urez cu drag!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

