Dialog cu Bogdan(5)

Este atât de cald la mine, încât aș vrea să vin la tine sau să dorm într-un spațiu atemporal. Ție nu-ți-e nici cald, nici frig.
-Bună! Iar vorbești ca un om fără minte? Făcu doi pași spre măsuța de scris și îmi lăsă prietenie_intre_un_baiat-_si_o_fatacâteva pagini făcute sul.
-Uite, ți-am adus ceva de citit. Azi nu am timp să stăm de vorbă. Ai grijă ce cuvinte rostești. Eu îmi văd de drum acum. Pa, iubire!
-Nu am apucat să te salut înger luminos!
O picătură mi se prelinse pe obraz. Am luat sulul de hârtie și am văzut scrijelită cu o peniţă expresia „Nihil sine Deo”!
Da, Bogdan, viața fără Dumnezeu, chiar că devine grea și imposibilă aproape. Dă-mi, Tu, Doamne puterea de-a trece peste aceste momente dureroase.
-Uf, am uitat să îți spun ceva Bogdan!
-Eu, te aud mereu. Știu că vroiai să îmi zici de mama. O vei suna, când îti trece durerea de gât.
-Ești groaznic, îngere luminos! Nu pot avea și eu un secret! Începu să râdă și mă făcu să zâmbesc. Era atât de departe și totuși, parcă era lângă mine.
-Zăpăcitule! Nu te-ai schimbat deloc
Lasă un răspuns

69

Cel mai bun mod de a face dragoste e sa faci sex!

Pur si simplu eu

Trăiește fiecare clipă, ca și când ar fi ultima!

rachelmankowitz

The Cricket Pages

Fosile şi pietre

Just another WordPress.com site

Efemeride

Pasiunea Misterelor

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

VERONICISME

De la Tuşa Vero cetire - traduceri, povestiri, elucubraţii, etc, şamd...

Black & White

VIAȚA ÎNTRE ZÂMBET ȘI LACRIMĂ

Barking Blog

Animals and Nature

Happy, happy... going, going

Jag hade en väldigt snygg figur, innan magen började satsa på en egen karriär.

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

In Jurul Kadiei

pas cu pas, prin viață

A Wolfdog Blog - Drogo, my friend

Acest blog latra pentru drepturile posesorilor de caini !

Snapshooter

"I would that my camera had the speed of your tongue..."

Giaskyler

Photography

Googsy Photography

My Favorite Clicks....

Montecristo

De toate pentru toti

