Pur si simplu eu

Trăiește fiecare clipă, ca și când ar fi ultima!

Dialog cu Bogdan(6)

Este încă dimineață și atât de cald. Poate și Bogdan s-o fi săturat să mai coboare la mine, de nu a mai dat niciun semn. Mă mișc atât de încet prin cameră, în ritmul unui melc, chiar mai lent. Ce îi pasă unui înger de temperatură?, mă gândesc.810x0_1441691866422a028f
-Bună, frumoasă prințesă! Uite, că îmi pasă de pământeni. Dar ce ai mina aceasta plouată? Va trece căldura, iar la iarnă te vei plânge de frig!
-Dar ce descoperire monumentală ai făcut și tu!, îi spun râzând.
-Hai, lasă gluma, că avem puțin de lucru, îmi zise pe tonul unui maestru de ceremonii.
-Bine, sunt serioasă. Ce treabă avem pe canicula acesta, când este cod portocaliu?
-Dacă nu încetezi cu chestiile acestea prostești, nu îţi mai spun ce aveam de zis și nici acest roman nu îl mai primești!
-Bogdan, știi doar, că apăsând o tastă sau mai multe pot citi oricâte cărți pe laptop.
-Eu ți-am adus ceva deosebit, să citești. Sunt poemele unui bard medieval, scrise într-un stil arhaic. Mie îmi plac.
-Crezi într-o sincronizare a gusturilor?
-Este vorba de altceva. De un rafinament literar, pe care îl dobândești citind și astfel de poezii. Eu am trăit, hrănindu-mă cu acest gen de poezii, mai ales după terminarea liceului. Mi se spunea „bardul” în glumă, căci aveam un stil mai din topor, când scriam încercările mele de băiat de nici 18 ani. Acum, că ți-am povestit, trebuie să plec. Mă așteaptă Sus să dau raportul.
-Bine. Mulțumesc de vizită și pentru tot ce m-ai învățat! Pe curând!
Jocul celor 12 cuvinte va asteapta la Eddie pe blog.
Lasă un răspuns

