Dialog cu mine însămi (2)

Adesea, m-am întrebat cine este cu adevărat credincios?

Ce-este-credinta-O-convingere-o-alegere-sau-un-instrument-660x330Cel ce face multe acatiste și paraclise, dar tot timpul este trist, nearmonizat cu Universul și semenii săi; sau cel acel ce este plin de viață, iubește tot ce îl înconjoară și face de câte ori are prilejul bine celor din jur?

Primului îi tună și îi fulgeră chiar și atunci când soarele îi zâmbește, însă al doilea are soare în suflet și privire indiferent de vreme.

Răspunsul mi l-am dat cu ușurință, căci cunosc oameni din ambele categorii. Mai greu a fost să îmi răspund la întrebarea: cum sunt eu însămi. Am citit, am învățat o mulțime de lucruri, dar mi-am dat seama că acestea nu îmi ajung. Îmi trebuie un alt fel de învățătură: cea dobândită prin experiențe.

A crede trebuie să devină încredere, mi-a zis un prieten și cred că are mare dreptate! În simplitate mă regăsesc cel mai ușor. Am avut nevoie de clipe, în care am zăcut la propriu și la figurat. Sunt necesare, uneori. Tăcerea a venit și ea, și mi-e bine cu ea.

Mă/vă iubesc!

4 gânduri despre “Dialog cu mine însămi (2)

  1. De foarte multe ori aceia care nu „cred” fac bine la modul concret si mai putin abstract.

    Papa Francisc spunea: „Nu conteaza daca oamenii sunt atei, atata timp cat spiritul lor este dedicat binelui raspandidu-l in toate dmenile sunt primiti cu bratele deschise de Biserica.Este mai important sa facem bine decat sa ne rugam si sa nu ne implicam in nimic”.

    Apreciază

Lasă un răspuns

