Dialog cu Bogdan (7)

Plouă liniștit acum. Noaptea trecută a tunat și fulgerat. Știi, ce dor mi se face, uneori, de discuțiile noastre?

-Bună DI! Iar vorbești aiurea? Eu știu tot ce faci. Uite, adineauri vroiai săindragostita-in-secret-de-cel-mai-bun-prieten-cum-sa-l-seduci-si-sa-i-devii-iubita_size2 scrii ceva și nu ți-a ieșit.

-Da, vroiam să continui o povestire. Nu știu cum să încep. Cel mai greu este începutul! Sau sfârșitul…Habar nu am.

-Dar ce filosoafă ai devenit de la un timp!

-Îngere, nu râde de mine sau starea mea de spirit.

-Nu râd deloc. De ce ești
atât de suspicioasă? Ia viaţa în râs, să nu te doboare! Ascultă sfatul meu.

-Încerc, să fac haz de necaz, dar nu prea pot mereu. Aș vrea atât de mult să fiu cât se poate de puternică.

-Tu ești puternică! Și prietena ta a spus acest lucru, doar. Hai, să nu cădem în butoiul cu melancolie, căci avem treabă, tu aici pe pământ, eu acolo Sus de unde te veghez! Am voie să te ating doar pe păr.

Mă sărută pe păr și își luă rămas bun, zâmbind fericit. O lacrimă îmi alunecă pe obraz. Pa!

Lasă un răspuns

