Pur si simplu eu

Trăiește fiecare clipă, ca și când ar fi ultima!

Dialog cu Bogdan (8)

imageAștept să vină dintr-un moment într-altul Bogdan. Sunt puțin neliniștită de anvergura pe care am dat-o plecării sale. În fond, acum este mai bine decât era pe când trăia.
Un înger este un om, care îndeplinidu-și menirea se stinge, asemeni unei lumânări, fiindcă a ajuns Acasă, la destinație.
-Bună DI! Am venit într-o viteză la tine…..Şi începu să vorbească ca o moară hodorogită. –
Există simptomatic stări ca ale mele de suferință, dar acum gata cu ele. Am dobândit o înaltă calificare și nu mai sunt perturbat de nimic și de nimeni. După un anumit criteriu, am fost ales și ținut o perioadă de timp într-un fel de cabină pentru testări.
-Ce experiență frumoasă ai avut!
-Da, frumoasă și interesantă! Dar să-ți povestesc, cum era adus fiecare înger pe un fel de scenă și întrebat în detaliu despre viața ce a dus-o pe pământ. Acolo toate au sens, rost; ca și pe Terra, planeta noastră. Eu mă mai cred pământean, până ne vom întâlni, dragă prietenă. Gata! Pa!, spuse sărutându-mi părul..
….Și lacrima căzu.
12 cuvinte si un dialog de sufletpentru Jocul găzduit cu amabilitate de Eddie
Lasă un răspuns

