Îngerii ne vorbesc

e260a7a12b36c7b5addadb4dd14048e3--angels-in-heaven-heavenly-angelsAseară, o prietenă a făcut citiri în cărțile-oracol, prin alegerea unui cristal sau mai multe cristale.

Tot ieri, dar dimineață, am vorbit cu mama lui Bogdan la telefon. Sărăca era distrusă. Nu și-a revenit, încă. Sâmbăta trecută i-a făcut parastas de 6 luni.

Seara, la ora 22.00 prietena a făcut Citirile, iar eu am ales un cristal, care spune SUNT ALĂTURI DE TINE. M-am bucurat, când am citit postarea. Am încredere că Bogdan este bine și este alături de mine și mama sa.

Mă întreb, ce ar spune mama lui, dacă ar afla sau dacă ar crede acest lucru.

Cândva voi scrie aceste postări…nu știu când va fi momentul.

Aveți încredere în îngeri!

 

Lasă un răspuns

