Dialog cu Bogdan (10)

Mă gândesc că aceste dialoguri au apărut ca un joc, o fantezie a minții mele lipsită de control.

Prietenie-intre-fata-si-baiatOare?

Nu știu prea bine, dar un lucru este cert: Bogdan nu-i un străin pentru mine.

-Bună DI! Vezi, că mă țin de cuvânt și vin din nou la tine? Când fac o promisiune, vreau să o respect. Nu sunt un inconștient sau un iresponsabil de faptele și cuvintele mele.

-Bună! Te aștept oricând cu drag! Mă privi cu complicitate spunând, că știe în ce dilemă am fost cu telefonul.

-Ei, a trecut! Dar de ce arați atât de prăfuit?

-Aceasta este o poveste hazlie. Am făcut pentru un copil un tunel din nisip și m-am murdărit. Știi, câtă putere are un micuț? Mi-a tras de haine și le-a făcut jaf.

-Spune-mi și mie, te rog, tu alegi în mod arbitrar persoanele pe care le vizitezi?

-Acesta este un secret al îngerilor!, zise el cu altă complicitate în glas.

-Gata, DI, trebuie să plec de-acum. Mai vin, să mă aștepți! Pa!

Mă sărută pe frunte și zbură în lumea lui, lăsând lacrima să cadă, ca de obicei.

Lasă un răspuns

