La mulți ani, mama!

La mulți ani binecuvântați, mamă!

Îți doresc multă sănătate, să ne bucurăm cât mai mult timp de viața aceasta scurtă și trandafir-rosufrumoasă împreună. Multă putere și răbdare să ai, acum la 73 de ani.

Te-ai născut într-o zi sfântă, semn că vei întâmpina multe greutăți, cum se spune din bătrâni și așa este. Dorințele tale se leagă de noi fiicele tale, știu acest lucru.

Îți mulțumesc, că m-ai adus pe lume, ai avut grijă de mine, negligându-te, uneori, pe tine, ai contribuit semnificativ la educația mea! De multe ori am greșit față de tine și te rog să mă ierți.

Te iubesc și îmi pare rău că ți-am spus acest lucru mai des! Universul te va răsplăti pentru tot, sunt sigură! La mulți ani să ne dai prilejul să îți spun și la anul!

2 gânduri despre “La mulți ani, mama!

Lasă un răspuns

