Dialog cu Bogdan (11)

 Aștept să se mai răcorească, căci canicula aceasta este îngrozitoare. Mănânc câteva fructe de caju, care îmi plac foarte mult. Bogdan nu m-a mai vizitat demult.
-Bună DI! Ți-am auzit gândurile, vezi? Nu am putut sub niciun chhp să mai trec pe la tine! Parcă, ești într-o carapace, închisă în dormitorul acesta sufocant. Eu simt că dau în clocot de furie și căldură, îmi spuse cu un glas de copil, Bogdan.e260a7a12b36c7b5addadb4dd14048e3--angels-in-heaven-heavenly-angels
-Gândurile mele sunt un clopot magic, pe care tu îl auzi întotdeauna.
-De ce de furie? Un înger furios?
-Păi, din cauza ta mă înfurii. Chiar nu găsești o cale de a ieși afară la aer curat, undeva la
munte sau la mare?
-Este complicat, să îți explic. Ia și bea puțină apă din carafa de pe masă. Nu țin apă la frigider.
-Mai îți aduci aminte de congruența unghiurilor, care ai învățat-o la școală? Trebuie măsurate unghiurile treptelor de la scara blocului și puse niște scărițe, pentru a coborâ mai ușor scara. Am văzut eu la niște prieteni astfel de sistem. Îți trebuie o capă să mori de cald, spuse Bogdan, încercând să schimbe subiectul.
-Nu mor eu așa ușor de cald. Mă voi interesa de trepte.
-Bine, atunci rămâi cu bine, dragă prietenă! Eu am fugit la răcoarea mea. Pa!
Și inevitabil tristeţea sau arșița verii, făcură să îmi cadă lacrimi.

 

Text scris pentru Jocul cuvintelor

Lasă un răspuns

