Dialog cu viața

Mi-am dat, adesea, seama că viața este o permanentă alegere.

Luăm decizii în fiecare secundă, probabil. Acceptare sau neacceptare, a ceea ce decidem depinde doar de noi. Ascultă ce îți dictează conștiința sau îți spune inima și apriori vei câștiga.

Oamenii pun etichete, ce au rol de „antet” pentru unii. Mi se pare o totală eroare această pliant-A4---Dialogul-medic-pacient-pg-1etichetare. Nu toate ființele umane cunosc trăirea întru altruism, dar în egoism avem toți experiențe. Puțini mai știu a alina sufletele celorlalți sau propriile inimi.

Avem mult avânt, când este vorba de răutate și nu îmi explic de ce se întâmplă acest lucru. Unde stă ascunsă bunătatea, mă întreb și nu găsesc decât un răspuns cinic: în sfinți.

-Ce gând anost am câteodată! Bunătatea trebuie să fie în noi, adaugă o voce subțire de copil sau înger.

-Da, așa trebuie, răspunde viața!

Când este trăită cu acuratețe, este imposibil să nu vedem în ea partea bună și frumoasă.

Aceasta poate fi o concluzie trasă de mine sau de o fetiță, ce învaţă să trăiască.

 

Text scris pentru Jocul cuvintelor

Lasă un răspuns

