Dialog cu mine însămi (6)

Oare cum ar fi, dacă într-o dimineață aș pleca în lume, lăsând necazurile și bucuriile în imagesurmă, transformată într-un copac viguros?

Cred că ar fi minunat să experimentez acest lucru intr-o lume vegetală. Sunt convinsă că arborii sunt și ei suflete, că au în loc de inimi, niște lăcașuri anume pentru suflet. Aș păși printre oameni demnă de noua mea identitate. Nu știu cât timp mi-ar lua să mă acomodez cu noul Eu, dar aș face sub priviri curioase, pline de mirare (de ce atâta uimire, că doar mulțimea nu mă cunoaște ca om?) o călătorie plăcută.

Luați-mă în serios, deoarece nu este o vorbă aruncată în vânt! Poate, unora le este drag, când văd un copac înflorit, cum voi da și eu în floare în rolul meu de pom fructifer. Voi credeți că sunt doar vise.

Bine. Lăsați-mă să visez frumos, decât să fac fapte rele. Sunt probabil amuzantă sau nebună, dar reușesc să vă smulg măcar un surâs. De ce să nu călătorim toți prin lumea aceasta largă ca niște copaci?

Să încercă acest joc! Curaj, nu este greu!

~ Te implor, Tată, fă-ne pe toți nebuni. ~ Sfânta Tereza de Avila

 

Text scris pentru Jocul cuvintelor

2 gânduri despre &8222;Dialog cu mine însămi (6)&8221;

  1. Nici aici n-ai îngroşat cele 12 cuvinte…
    E foarte adevărat că bolduirea lor nu face textul mai bun, dar nici nu-i micşorează valoarea. Însă important e să foloseşti acele 12 cuvinte exact în forma în care au fost date. Şi, ca să se vadă că ai făcut-o, ele trebuie să iasă cumva în evidenţă. Dacă nu-ţi place să le bolduieşti, subliniază-le, sau scrie-le cu cursive sau cu altă culoare. Fă ceva ca să sară în ochii celorlalţi participanţi la joc şi ca să priceapă cât mai bine toţi cititorii tăi în ce constă jocul.
    (Sau nu mai menţiona că ai scris textul pentru un joc de ale cărui reguli ţi se fâlfâie.)

    Apreciază

Lasă un răspuns

