Ploaie de primăvară

A plouat, iar atmosfera a devenit plăcută pentru o plimbare.

Ieși în stradă și constată că este o căldură înnăbușitoare de parcă ar fi venit deja vara. Observa în tot și toate o transformare. Putea simți un puls în aerul primăverii, iar culorile liliacului erau atât de superbe, încât se bucură, că avu șansa acestei ieșiri.

Prin minte îi treceau o mulțime de idei referitoare la acei ani de când avea blogul.

„Câtă vreme a trecut în zbor, parcă! Bine că am avut atunci libertatea de a-mi face un blog.” În suflet îi îmboboci un sentiment straniu ca un liliac sau o lalea.

„A fost ca o minune să am blogul nicidecum un refugiu. Nici târziu, nici prea timpuriu.”

Deodată începu o ploaie de primăvară și nu se mai gândi la nimic decât la cum să ajungă mai repede în apartamentul său.

Mama îngrijorată îi dădu haine uscate să se schimbe. Strănuta și își zise pentru sine „Așa îmi trebuie, dacă am vrut să schimb atmosfera.”

Îl bufni râsul de ploaia aceea, dar și ploaia râdea de el…

~ Ați încercat terapia prin râs? ~

Alte jocuri cu 12 cuvinte vă aşteaptă aici

2 gânduri despre „Ploaie de primăvară

  1. E uimitor cât de mult ne poate schimba destinul ceva atât de simplu și de banal cum e un blog! Fără el probabil că aș fi scris sporadic și prost, mi-ar fi lipsit nenumărate clipe de emoție, bucurie, împlinire. Aș fi fost sufletește mult mai puțin decât sunt. Nici nu vreau să mă gândesc la alternativă.
    O zi minunată îți doresc!

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.